חברת "הדר הפודים" בצמיחה לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה

יוסי אשר - צילום אילוסטרציה No Comments on חברת "הדר הפודים" בצמיחה לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה

במפעלי "הדר הפודים" בפתח תקווה עובדים בימים אלה סביב השעון, על מנת לסיים את ההכנות בפסי הייצור לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה. ציוד חדש נרכש, והצוות המקצועי הורחב, על מנת לספק את הביקושים הרבים של החברבמפעלי "הדר הפודים" בפתח תקווה עובדים בימים אלה סביב השעון, על מנת לסיים את ההכנות בפסי הייצור לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה. ציוד חדש נרכש, והצוות המקצועי הורחב, על מנת לספק את הביקושים הרבים של החברה.

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

 

 

בזמן שכולם נופשים וחופשים בחודשי הקיץ, יש מי שנערך לקראת תחילת שנת הלימודים הקרובה, על מנת לספק את הנדרש באיכות הגבוהה ביותר. במפעלי "הדר הפודים" בפתח תקווה עובדים בימים אלה סביב השעון, על מנת לסיים את ההכנות בפסי הייצור לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה. ציוד חדש נרכש, והצוות המקצועי הורחב, על מנת לספק את הביקושים הרבים של החברה.

 כבר עשרות שנים חברת "הדר הפודים" נחשבת לשחקנית מובילה בשוק ההסעדה בישראל, בעבודה מול משרדי ממשלה, בתי חולים, רשויות מקומיות, חברות וארגונים. במהלך השנים צמחה החברה עם גיוס לקוחות רבים מכל גווני הקשת בישראל. הנהלת "הדר הפודים" אינה שוקדת על השמרים אפילו לא רגע אחד, והיא מביאה לשוק ההסעדה בישראל חידושים ופיתוחים בשיטות העבודה, שיפור מתמיד בהרכב וטעם המוצרים, תהליכים אלו מאומצים במהלך השנים אצל כלל השחקנים בשוק.

הצוות המקצועי של "הדר הפודים" משקיע מאמצים רבים ופיתח מומחיות בתחום ההסעדה, על מנת להביא לצלחת את המנה האיכותית ביותר בכשרות הטובה ביותר של בדצ העדה החרדית. מערך ההפצה של החברה מביא מדי יום עשרות אלפי מנות איכותיות ממטה החברה בפתח תקווה סביב השעון.

אחד מענפי ההתמחות של חברת "הדר הפודים" היא אספקת מזון איכותי למוסדות חינוך, וגם השנה הצטרפו ב"ה לקוחות חדשים למעגל הלקוחות המכובד של החברה, וייהנו מהאיכות והמקצועיות של החברה. לצד האיכות הגבוהה, מדגישים ב"הדר הפודים" כי מחלקת השיווק והמכירות, בעלת ידע והיכרות מעמיקה עם שוק ההסעדה הפרטי והמוסדי, כחלק מהפעילות השוטפת, בונה הצעות מחיר ייחודיות לפי צורך הלקוח. באמצעות פעילות זו הלקוחות מקבלים את ההצעה המשתלמת ביותר. צוות השפים של החברה משקיע משאבים רבים בפס הייצור על מנת להביא מזון איכותי לילדי ישראל.



0 תגובות